2016-06-17

TOP 12 | Dresslink

Rompers


1) Red click here 2) Orange click here 3) Floral click here



Crochet Tops


1) Backless click here 2) Fringed click here 3) Short backless click here



Kimono Style


1) Floral click here 2) Creamy click here 3) Pink click here


Fringes Mania


1) Rounded click here 2) Dark suede click here 3) Light suede click here



Hellooo Dears! :* Today on the blog again TOP 12! This time I want to present you Dressslink shop - an online place where you can find really great stuff at a surprisingly good price and good quality :) I've selected for you my favourite items (oh yesss, still staying under influence of boho style) :) Hope you got inspired! :) More beautiful items you can find of course on the Dresslink webpageXoxo, Gosiak :***

***

Cześć Kochani! :* Dziś na blogu ponownie TOP 12! Tym razem chciałabym zaprezentować Wam sklep internetowy Dresslink - miejsce, w kórym możecie znaleźć świetne rzeczy w zaskakująco niskiej cenie, ale jednocześnie dobrej jakości :) Wybrałam dla Was moje ulubione pozycje (tak, tak, wciąż pozostając pod wpływem sylu boho) :) Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować! :) A więcej ciekawych rzeczy znajdziecie oczywiście na stronce Dresslink. Buziaki, Gosiak :***

5 comments:

  1. poklikałam,zapraszam do siebie również na post z dresslink :)

    ReplyDelete
  2. Boho jest super!!! Musimy się wybrać na fotki Gosia :D zapraszam na mojego nowego bloga www.xgetflowx.blogspot.com :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie jakieś wspólne zdjęcia Sarkaaa! :***

      Delete
  3. Kliknęłam, same super rzeczy :)

    ReplyDelete