2016-05-02

BOMBer Jacket



















Photos: wonderful Marek Maziarz (BTW Photographers)


Heeey Guys! :* This time I decided to show you one of my favourite trends this spring - bomber jacket :) Currently there are thousands of bombers in stores, but my heart has been stolen by this beautiful powder pink baby from Stradivarius :))) I matched it with ripped boyfriend jeans (looove them!), white shirt and white sneakers. Hope you like this look Guys! What do you think? Tell meee! :) Xoxo, Gosiak :***

***

Heeej Kochani! :* Tym razem postanowiłam pokazać Wam jeden z moich ulubionych trendów tej wiosny - kurtkę typu bomber :) Obecnie sklepowe pułki pełne są przeróżnych bomberek, jednak moje serce skradła ślicznotka ze Stradivariusa w kolorze pudrowego różu :))) Bomberkę połączyłam z jeansami z rozcięciami (uwielbiaaam je!), białą koszulą oraz trampkami. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki look! Co myślicie? Dajcie znaaać! :) Buziaki, Gosiak :***


Bomber Jacket / Kurtka bomberka - Stradivarius
Shirt / Koszula - Tally Weijl
Ripped Jeans / Spodnie z rozcięciami - Choies
Sneakers / Trampki - DeeZee


Call Me Batgirl - MODNAPOLKA.pl

28 comments:

  1. ŚWIETNY BOMBER! A SPODNIE SAMA POSIADAM PODOBNE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie Sylwiaaa! :* Z bomberką to była miłość od pierwszego wejrzenia :)))

      Delete
  2. Jeju przepiękne te zdjęcia<3 Outfit powala! Tak trzymaj:*

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że tak się podoba! :D Buźkaaa :*

      Delete
  3. Fajny na luzie look.
    Zdjęcia super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja ale chyba nigdy nie pojme fenomenu noszenia dziurawych spodni ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, boyfriendy z dziurami rzeczywiście trzeba lubić - mnie dają ogromny luz i wygodę :) Pozdrawiam ciepło :)

      Delete
  5. Nice bomber jacket! I really like the photo! And your cool long hair))
    https://reckless-diary.blogspot.ru/

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are so lovely Anya! :) Thank youuu! :*

      Delete
  6. uwielbiam bombery! Genialna kurtka:)
    Sandicious

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja też je uwielbiam :))) Buziak :*

      Delete
  7. bomberki są jednym z niewielu hitów, które w 100% mi odpowiadają. twoja jest genialna !!!

    ReplyDelete
  8. Uwiebiam bomberki, zwłaszcza z potarganymi jeansami :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam spodnie z dziurami,ale to juz chyba na mnie za duzo :) jedank fajnie i ciekawie w nich wygladassz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Wiolu! :) One są przede wszystkim bardzo wygodneee! :)

      Delete
  10. Bomber i podarte jeansy - moje ulubione połączenie! ;)

    ReplyDelete
  11. Świetna stylówka! Właśnie się szykuję do zakupu bomberki! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Asiuuu :* Mam nadzieję, że zakupy udane! :)))

      Delete
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) <3

    ReplyDelete
  13. bomberka bomba! :) a spodnie bardzo mnie zaintrygowały - dziury z tył!:)

    ReplyDelete