2016-06-28

Ti amo Venezia


















Venice, I looooove you!!! <3 I've always dreamed to visit this romantic city and finally have done it! :D Venice is full of bridges, small beautiful avenues, flowers hanging in bloom from the window sills, gondolas, loud handsome Italians, mix of tourists, smell of pizza and spaghetti and these special vibrations that you feel once you went there... :))) In Venice for the 1st look I chose beautiful dress from Banggood shop with chiffon bottom :) It was perfect for the Italian weather, veeery comfy and sheer! :) For the 2nd look I chose red romper from H&M, hat and sandals. What do you think about these outfits Guys? Which clothes do you usually take for holiday? :) Write meee! Xoxo, Gosiak :***

***

Wenecjo, kooooocham Cię!!! <3 Zawsze marzyłam o tym, by zobaczyć to cudowne miasto i w końcu udało się! :D Wenecja jest pełna przepięknych mostów, malutkich, wąskich uliczek, kwitnących kwiatów zwisających z okiennych parapetów, gondoli, głośnych, ale przystojnych Włochów, mieszanki turystów, zapachu pizzy i spaghetti oraz wyjątkowej atmosfery, która czuję się, gdy tylko postawi się tam stopę... :))) Jeśli zaś chodzi o moje stroje, na 1-wszy look wybrałam cudowną sukienkę z szyfonowym, zwiewnym dołem ze sklepu Banggood :) Jak się okazało, był to idealny wybór na włoską pogodę! Drugi look to czerwony kombinezon z H&M-u, kapelusz oraz sandałki. Co myślicie o moim wyborze? Jakie ubrania Wy zabieracie ze sobą na wakacje? Dajcie znaaać! Buziaki, Gosiak :***


1st Look:

Dress / Sukienka - Click here
Sandals / Sandałki - DeeZee


2nd Look:

Hat / Kapelusz - Reserved
Romper / Kombinezon - H&M
Sandals / Sandałki - DeeZee


Ti amo Venezia - MODNAPOLKA.pl

17 comments:

  1. Zazdroszczę wycieczki, z chęcią odwiedziłabym Wenecję! Obie stylizacje wyglądają świetnie i nadają się na letnie wojaże :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie Kochanaaa! :*** A Wenecję naprawdę warto zobaczyć, ma swój magiczny klimat... :)

      Delete
  2. Jakie śliczne zdjęcia ♥ Cudowne :D.

    http://niegrzeczna1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I jest dużo nóg! :) następna sesja, więcej bosych stóp... :)
    Ślicznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kurcze, to znowu Tyyy! :D Aż się do siebie uśmiechnęłam ;) Dowiem się kim jesteś? :)

      Delete
    2. Jasne...sprawdź gmaila... ;)

      Delete
  4. Ładny ten czerwony komplecik :) Ja byłam we Florencji, ale Wenecja też ładna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejjj Florencja jest na mojej liście, słyszałam, że jest piękna! :D A czerwony komplecik jest przede wszystkim meeega wygodny :) :*

      Delete
  5. Bardzo malownicze zdjęcia! :) Pierwsza stylizacja świetna!

    ReplyDelete
  6. Piknie. uwielbiam oglądać takie zdjęcia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miłooo mi! :))) Dziękuję kochana! :***

      Delete
  7. bardzo ładne zdjęcia i śliczna Ty :)

    ReplyDelete