2015-12-19

Into The Blue


 








Photos: my fantastic Den Schlicker :)

Can't believe we have already December! ;) As usually lots of people wear then grey sweaters or toned-down outfits... Can't understand why they leave their colorful summer style in the wardrobe... So this time I want to show you something else, something super blue, something that tune up your look Guys :D And the thing is so easy - ultra blue sweater, ultra blue headband and blue shaded jeans :) As simply as it is! :D Now you can add some dark leather jacket and dark boots, but all together will be still not banal :) Xoxo, Gosiak :* 

***

Nie mogę uwierzyć, że mamy już grudzień! ;) Jak zwykle o tej porze roku wiele osób zakłada szare swetry bądź wybiera stonowane outfity... Nie do końca potrafię zrozumieć, dlaczego właściwie ludzie pozostawiają swój letni kolorowy styl w szafie... Chciałabym Wam zatem pokazać dziś coś innego, coś super niebieskiego, co podkręci cały look :D A cała rzecz jest niezwykle prosta - ultra niebieska bluza, ultra niebieska opaska we włosach oraz cieniowane niebieskie jeansy :) Prościutkie! :D Teraz można już dodać skórzaną ramoneskę i ciemne botki, a całość nadal pozostaje niebanalna :) Xoxo, Gosiak :*


Headband / Opaska - Choies
Sweatshirt / Bluza - H&M
Jeans / Spodnie - Tally Weijl
Leather Jacket / Ramoneska - Zara
Boots / Botki - DeeZee


18 comments:

  1. hej, super ta stylizacja, njabardziej podobają mi się te botki z frędzlami. Sama szukam czegoś pdoobnego. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Dziekuje ślicznie :) Ja też uwielbiam te botki, są bardzo wygodne, no i te frędzle... boskieee! :D

      Delete
  2. Niesforna dziewczyna! Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dziękuję Ci ślicznie Aniu :***

      Delete
  3. Świetna stylizacja, a Tobie bardzo dobrze w niebieskim:) Na pewno się zainspiruję Twoim pomysłem na stylizację.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuuuuje Domi! :***

      Delete
  4. super! bardzo mi się podob całość :) pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja równiez cieplutko pozdrawiam Edi! :))) :*

      Delete
  5. Fajne buty. Lubię frędzelki.

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie opaski, szkoda że nie najlepiej ja w nich wyglądam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opaska daje radę, prawda? :D Dahlia, odważ się na więcej, na pewno znajdziesz taką, która będzie i Tobie pasować! :***

      Delete
  7. Bardzo fajny zestaw, uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  8. Thank you so muuuch Maria! :)))

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia i piękne masz włosy ;)

    ReplyDelete
  10. So cute look!
    Happy New Year!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    ReplyDelete
  11. Super blog, dopracowany i widać że wkładasz w to serce...Dlatego chciałam bym cię poprosić czy mogła byś udzielić mi pare rad, ponieważ jestem początkującą blogerką. Za wszystkie rady bardzo dziękuje.
    POZDRAWIAM!♥♥♥
    Mój blog: http://aloeski.blogspot.com/

    ReplyDelete